مهاجرت به نرم افزارهای مبتنی بر فناوری وب 



7B4FA08866A970912F39BA


 q     رویکرد تحولات صنعت نرم افزار

با توجه به آنچه گفته شد، تحولات در صنعت نرم افزار موجب تغییرات عمده در فضای کسب و کار در تمامی حوزه ها گردیده و سازمانها و بنگاههای اقتصادی بایستی برای حفظ سهم خود از بازار با این تحولات همگام شوند. توقع و درخواست مشتریان و تامین کنندگان به دریافت آنلاین اطلاعات کالا/خدمات دریافتی (ارسالی)، درخواست مدیران مبنی بر مدیریت تمامی مراکز فروش، تولید و ارائه خدمات بصورت یکپارچه، درخواست و نیاز سازمانها به حذف کاغذ و تسهیل فرایندهای سازمانی در نیل به سازمان الکترونیک، نیاز مدیران و راهبران سیستمها به دسترسی بدون محدودیت زمانی و مکانی به اطلاعات، نیاز و درخواست مدیران به دسترسی آنلاین به اطلاعات سازمانی از طریق گجت های هوشمند مانند گوشیها و تبلت و . . . بخشی از نیازهایی است که در سایه تحولات در صنعت آی تی برای سازمانها و مشتریان آنها بوجود آمده و صاحبان کسب و کار امروزه نمی توانند نسبت به آن بی تفاوت باشند.

بنا بر آنچه گفته شد، سیاست شرق رایا با تمرکز به تسریع در توسعه و ارتقاء سیستمهای تحت وب با بروزترین تکنولوژیهای موجود از یک سو و با توجه به حیاتی بودن پاسخگویی به نیازهای سازمانهای متوسط و بزرگ و پیشرو از سوی دیگر، اولویت ویژه ای برای مهاجرت این سازمانها به سیستمهای تحت وب رایا در نظر گرفته است.

 

 

q     ضرورت مهاجرت به نسخه وب :

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری و به وجود آمدن پلتفرم های جدید برای سهولت بیشتر و دقت بالاتر در انجام فرآیند های مختلف همواره نیاز به برنامه های بروز و منطبق بر خواسته های جدید وجود دارد . نسخه های تحت ویندوز نه تنها امکان بهره گیری از این پلتفرم ها و تکنولوژی های روز را ندارند بلکه با توجه به گذشت عمری بیش از 20 سال از تولید آن ها به مرور نیروی انسانی مسلط به تلکنولوژی های برنامه نویسی قدیمی ، کمتر شده و یا به دلیل بالا رفتن سن بازنشسته می شوند لذا نه تنها زبان برنامه نویسی قدرت بهره گیری از امکانات جدید را ندارد بلکه نیروی انسانی کافی که بتواند با آن زبان های قدیمی برنامه نویسی کند هم در حال کاهش است واین باعث می شود که درآینده نزدیک دیگر امکان ارایه خدمات در بستر نرم افزار های قدیمی وجود نداشته باشد بنابراین بهترین راهکار ارتقا به نسخه  تحت وب می باشد.

q     نگران انتقال اطلاعات به نسخه وب رایا نباشید.

علی رغم تفاوت های زیر ساختی و تکنولوژی بین نسخه وب و ویندوزرایا کارشناسان شرق رایا امکانی برای مشتریان محترم فراهم کرده اند که می توانند بدون هیچ گونه نگرانی و در حین سال مالی تمامی اطلاعات شامل مبانی و برگه های عملیاتی زیر سیستم ها  را از نسخه ویندوز به وب منتقل کرده و ادامه کار کاربران کار فرما با سیستم های تحت وب انجام شود .